2020.03.11 お知らせ 3月19日迄のキャンパスの利用制限について/?于到3月19日?止限制使用校?的通知/Restrictions on Campus Use until March 19 キャンパス 学生生活

2020年3月11日

学生の皆さま、教職員の皆さま

大阪経済法科大学
学長 田畑 理一


昨日3月10日(火)に開催された政府対策本部の会合で、スポーツ・文化イベント開催の自粛について、「今後、概ね10日間程度の継続をお願いしたい」との見解が示されました。
本学は、新型コロナウイルス感染症拡大の防止のために、2月26日(水)以降、学生の皆さんのキャンパス利用を禁止してきましたが、昨日の政府対策本部会合の結果を踏まえ、学生の皆さんのキャンパス利用の禁止について、以下の措置を取ることを決定しましたのでお知らせいたします。皆さまのご理解とご協力をお願いします。


(1)学生の皆さまの花岡キャンパス及び八尾駅前キャンパスの立ち入りを、3月19日(木)まで、引き続き禁止します。
〇八尾駅前キャンパスにおけるキャリアセンターへの個別相談については、1日30名以内に限り、予約制で実施します。詳細は、キャリアセンターにお問い合わせください。
〇各種証明書発給をはじめ、相談事項や連絡事項がある場合は、電話でお問い合わせください。
(2)3月18日(水)から19日(木)にかけて、ゼミ単位で学位記を手渡しすることを予定していましたが、これを中止します。卒業生の皆さまには、学位記を郵送等でお届けする予定です。その詳細については、追って連絡します。
(3)学生の課外活動の実施は、3月31日(火)まで禁止します。
(4)各研究所(大阪鶴橋・東京恵比寿)は、3月19日(木)まで、引き続き閉館します。

今後の新型コロナウイルス感染症の拡大状況等を考慮し、3月20日(金)以降の本学キャンパスの利用について決定します。決定した内容については、本学ホームページ、Universal passportで公表しますので、ご確認ください。

【問い合わせ先】
大阪経済法科大学庶務課(春山、山崎)
TEL:072-941-8211(代表) 072-941-1503(庶務課直通)
FAX:072-941-4426 E-mail:syomu@keiho u.ac.jp 

以上


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2020年3月11日

各位同学?教??

大阪??法科大学
校? 田畑 理一


?于到3月19日?止限制使用校?的通知

政府?策本部于3月10日(星期二)召集会?,??呼吁在今后10天左右中止一切体育和文化方面的群体活?, 以防止聚集感染。
本校?有效?防新冠肺炎的蔓延,自2月26日(星期三)起已?禁止各位同学使用校?。根据昨天政府?策本部会?的精神,特决定采取以下措施,?各位同学?入校内?行限制。敬希各位的理解与合作。

?


(1)到3月19日(星期四)?止,??禁止学生?入花?校区和八尾校区。
〇在此期?,八尾校区的就?活?中心将?行个人面?。?面?采取??制,?天的名??30人。??情况?直接和就?活?中心?系。
〇包括?行各??明?在内,如有需要,?事先???系。

(2)原??于3月18日(星期三)和19日(星期四)以演???位?放??生的学位??。?宣布中止。目前??向各位??生?送学位??。??安排将会?行通知。

(3)截止至3月31日(星期二)?止,停止一切?外活?。

(4)各研究所(大阪??・東京惠比寿)将??至3月19日(星期四)。

考?到今后新冠肺炎的感染情况,本校?3月20日(星期五)以后的校?使用方法将随?作出决定。敬?留意学校官网和Universal passport。

【?系??】
大阪??法科大学庶??(春山、山崎)
TEL:072-941-8211(代表)072-941-1503(庶??直通)
FAX:072-941-4426 E-mail:syomu@keiho u.ac.jp

以上


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11 March, 2020

To all Students, Faculty and Staff
From Riichi Tabata, President of Osaka University of Economics and Law

Restrictions on Campus Use until March 19


At a meeting of the Government Headquarters held on Tuesday, March 10, the government spokesperson said, "We would like to ask you to continue for approximately another 10 days" regarding refraining from holding sports and cultural events. In order to prevent the spread of the new coronavirus infection, our university has banned students from using the campus since Wednesday, February 26, but based on the results of yesterday's government headquarters meeting, we the university, are informing you that we have decided to take the following measures. Thank you for your understanding and cooperation.

(1) Students will continue to be prohibited from entering Hanaoka Campus and Yao Campus until Thursday, March 19.

- Individual consultation at the Career Center at Yao Campus will be conducted by appointment only, up to 30 people per day. For more information, please contact the Career Center.
- Please contact us by phone if you have any need for consultation or announcements, including the issuance of any certificates.

(2) From Wednesday, March 18 to Thursday, March 19, we had been planning to hand over the diploma for graduates in each seminar class, but this will be discontinued. Graduates will now receive their degree (diploma) by mail, or other delivery service. We will contact you again with further information.

(3) Students are prohibited from conducting extracurricular activities until Tuesday, March 31.

(4) Each research institute (Osaka Tsuruhashi and Tokyo Ebisu) will continue to be closed until Thursday, March 19.


In consideration of the future expansion of the new coronavirus infection, Covid-19, we will decide on the use of the university campus after Friday, March 20. The contents of the decision will be published on our university's website and Universal Passport.

[Contact information]
Office of Administration
Osaka University of Economics and Law (Mr. Haruyama, Mr. Yamasaki)
TEL:+81(0)72-941-8211 (main)
+81(0)72-941-1503 (Direct line to the Office of Administration)
FAX:+81(0)72-941-4426 E-mail:syomu@keiho u.ac.jp